Vietnam en Cambodja

Welkom op onze Reisblog!

Hallo en welkom op onze reisblog!

Nog een weekje wachten en dan gaan Frank en ik eindelijk de reis maken waar we al zo lang naar uitkijken. Drie weken rondreizen in Vietnam en Cambodja. Wij hebben er nu al ontzettend veel zin in.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis naar Vietnam en Cambodja! Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Ik zie je graag terug op onze reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Frank en Anouk

Mama

Leuk hoor. Ook wij kijken er naar uit! Succes met de laatste loodjes.

Walter Graafmans

Leuk dat we ook met jullie kunnen meelezen. Maak er samen een fantastische reis van.

Oma Lambregts

Leuk hoor Frank en Anouk!
Ik ga jullie ook volgen.

Norbert

Hele fijne vakantie.
Geniet van de reis.

Liliannne

Ook wij genieten mee met jullie, nu nog vanuit Den Haag en straks vanuit Sicilie! Veel plezier, Lilian en Patrick

Mariëtte

Heel veel plezier Frank en Anouk op jullie prachtige reis samen!!

Ad Lambregts

Geweldig die foto's en het verslag. Prachtig. Groetjes en veel plezier Oma

Oma en opa

Hallo Anouk en Frank,
Steeds genieten wij weer van jullie verhalen en foto,s.Wat een prachtige reis maken jullie toch in een heel andere cultuur. Het roept zoveel herinneringen bij ons op aan onze eigen reizen in dit mooie land. Er is nog zoveel te zien en dan straks ook nog de tempels in Cambodja. Wij wensen jullie samen nog heel veel plezier en geniet van deze vakantie.
Oma en opa.